PernieBernie

Nytt vardagsrum

Så var det söndag igen och jag är uppe med Lucas. Det är Mickes tur att ha sovmorgon, vi kör varannan dag när jag inte jobbar natt.
Jag jobbar som FM idag igen, ska bli kul för jag vet att dagen går så himla fort då!

Idag har jag tagit bilder på vårt vardagsrum.
Det är ju ny färg på väggarna och vi har möblerat om samt köpt ny TV.
Det som är kvar är att köpa nya och fler bokhyllor, den vi har nu ska in i Mickes rum (förrådet).
Och så ska det upp lite fler tavlor, just nu har vi bara satt upp den som jag fyndade på IKEA sist. :)

Här är innan ommålningen




  

Och här är efter



     

Lucas klappar händerna, i bakgrunden vår nya 50-tums Samsung :)


Jag känner mig oerhört NÖJD över att jag målade om vardagsrummet. Har mått dåligt länge över den hemska gula färgen, så jag är så glad för att jag tog tag i det och gjorde nåt åt saken!

Nästa projekt är köket! Ha ha nu när jag har börjat så vill jag fixa alla rum... är inte nöjd med färgerna någonstans!
Köket är ju blått och jag vill ha vitt, så vi får se när jag har tid att börja med det.

Igår fixade vi även lite på balkongen så vi kunde sitta där.
Ska dock köpa en filtmatta så det blir lite skönare att gå ut där, just nu är det kall grå betong.
Bilder kommer på före och efter :)




Kommentarer
Postat av: AnnaC

Vad snyggt det blev! Är jag helt ute och cyklar, eller påminde inte ert vardagsrum "före" mycket om vardagsrummet i er gamla lägenhet?

2009-04-05 @ 09:36:31
Postat av: Marina

Wow vad duktig du är!!! Jättefint blev det!

2009-04-05 @ 10:17:58
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: David

Vad fint det blev! Bra jobbat!

2009-04-05 @ 18:08:02
URL: http://metrobloggen.se/alienbloggen
Postat av: Jennie

Åhh så himlans fint det blev! Riktigt bra jobbat Pernie :) Kram!!

2009-04-05 @ 19:06:36
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: vajb

Åh va SNYGGT det blev!!! förstår att du är nöjd!

2009-04-10 @ 22:40:11
Postat av: Sofie

vad duktig du ar!! Riktigt riktigt snyggt!!!

2009-04-12 @ 10:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0