PernieBernie

Ovanlig tatuering

När jag var yngre funderade jag på att göra en tatuering. Idag är jag glad för att jag inte gjorde det, det känns inte som att det är "jag" att ha en och jag tror personligen att jag skulle tröttna på den.
Sen kan jag tycka att det är skitsnyggt på andra med tatureringar!

Var inne på Fokis blogg och såg en sjuk bild.
En man gjorde tatuering på sitt ben föreställandes en storbystad tjej. Sen ville han göra den lite "häftigare" genom att operera in silikon under brösten på tatueringen....!!! Sjukt va?!

Kolla här


Innan silikonet


Efter silikonet

(Bilder från tattooblogg)

Vad säger ni, gillar ni det???

Kommentarer
Postat av: vajb

MEN OH MY GOD!!!! hur sjuk får man bli??

2009-08-18 @ 18:26:47
Postat av: Sofie

Herregud!!! hahahahah, jag haller med vajb!! :)

2009-08-19 @ 05:09:36
Postat av: Sanna

Haha, ja, det var lite väl att ta i med silicon under tatueringen :-) Skorna Ida har fått har vi köpt i Tyresö Centrum på Crispin, men jag tror Pippiskor finns lite överallt. har inte sett några med lite mer pojkfärger tyvärr, men det kanske kommer in :-) Såg att Lucas har en likadan pippitröja som Ida :-) Pippi är häftig! :-)

2009-08-19 @ 13:17:22
URL: http://sannasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0