PernieBernie

Mot Malmö!

Igår bestämde vi oss för att åka till Båstad och bada. Där fanns ett jättemysigt ställe med pooler, Malenbadet.
Vi kände att vi inte ville sanda ner våra enda handdukar på en strand så det passade oss perfekt!
Det fanns en jättestor barnpool med en massa rutschbanor och flytleksaker i som Lucas älskade :)
Sen hade de en uppvärmd saltvattenpool som jag doppade mig i för att få lite bättre bränna :D

     





Efter badet åkte vi till ett café som heter Utsikten, som ligger i Båstad.
Och vilken utsikt! Det låg jättehögt uppe och man såg ut över hela Halland kändes det som :)
Gott fika hade de oxå, så om ni är i krokarna är det värt ett besök.





Nu är det dags att packa och åka till Malmö!
Vet inte om vi kommer ha nåt bra internet så vi får se hur det blir med bloggandet.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: vajb

jag vill oxå åka vattenrutschbana!! det är så kul! Det fanns en som vi kunde gå till från stugan vi hyrde i Mellbystrand faktiskt..... Dyker upp lite minnen när jag läser om er resa på västkusten :-)

KRAM

2009-08-06 @ 21:53:41
Postat av: Sanna

Åh va mycket roligt ni har för er och vilka fina bilder! :-) Kram

2009-08-06 @ 23:45:41
URL: http://sannasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0