PernieBernie

Det är en....

Ok.
Jag väntade lite med att avslöja vad de tror att det är för sort i min mage eftersom jag tyckte det var så kul att få höra vad ni gissar :)
Men jag ska inte vänta längre, särskilt för Annas och Marinas skull ;)

Till 80% tror de att det är en tjej! :)

Vi blev jätteglada när vi hörde det men vi vågar inte tro på det helt så klart, vi hoppas lite bara. Vore så kul med en av varje!!

Nu ska jag gå och köpa lite mat till oss för jag ska börja jobba tidigt idag och orkar inte laga nån mat...
Sista natten sen är jag ledig två!

:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa! Jag visste det! Vi kollade könet båda gångerna och det stämde så det borde stämma för er också tycker jag =)

2009-12-14 @ 16:18:23
Postat av: ellinor

grattis igen, mysigt med en liten tjej =)

2009-12-14 @ 21:28:41
Postat av: Caroline

Vad roligt för er - hurra för L:s lillasyster!

2009-12-15 @ 13:38:00
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Lillkungen

Keeeeelonk! ;)

2009-12-16 @ 05:27:58
URL: http://metrobloggen.se/alienbloggen
Postat av: AnnaC

Va kul! Grattis! Och om de skulle ha sett fel är ju det kul det med, med en liten kille till.

Men jag förstår vad du menar, klart det skulle vara roligt med en av varje. Liv längtar efter sin kompis :)

Kram!

2009-12-17 @ 10:03:06
Postat av: Helen Lundgren

Åh vad kul :)

Tror inte de säger något om de inte är rätt så säkra...

... o annars är det ju inte så dumt med killar heller :)

Var riktigt rädd om dig nu!

Kramar

2009-12-17 @ 14:46:54
Postat av: Jennie

En ny liten bebis :) Det hade jag helt missat! Grattis till er alla tre. Puss o kram från Jennie.

2009-12-31 @ 23:11:22
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0