PernieBernie

Julstress

Just nu är det lite halvstressigt här hemma... det är mycket som ska fixas innan jul men vi har hunnit en del idag.
Imorgon ska vi städa det sista och baka tre saker till, sen ska vi vara klara :)
Imorgon kommer även mamma och Leffe!
Ska bli jättemysigt :)
Vi skulle inte ha så mycket julklappar i år har vi sagt, men idag har Micke och jag slagit in våra och lagt dem under granen och det blev ganska mycket bara från oss.... samma sak varje år. Men det är ju skoj :)

Det roligaste som hänt idag är att jag var och besiktigade bilen och den gick igenom utan anmärkning!
Världens bästa julklapp kan man säga, jag åkte hem med ett stort leende på läpparna :D
Var grymt nervös innan, man vet ju aldrig vad det kan dölja sig för fel och det kan bli dyyyrt....
Så nu är vi glada!

Nu ska jag gå och sova, är verkligen helt slut!
Ska visa bilder på det jag bakat och hur vi julpyntat, men det får bli en annan dag.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0