PernieBernie

Filmtips igen

Idag har jag varit tröttare än vanligt eftersom jag jobbade natt igår och var tvungen att gå upp vid nio i morse.
Micke hade föreläsning och eftersom vi inte fått dagisplats än så var jag ju tvungen...
Var sjukt trött när Micke väckte mig. Usch.
Lyckades få Lucas att somna om vid tolv och sen sov vi i nästan tre timmar, då kändes det lite bättre.
Vi hämtade Micke i Solna centrum och när jag lämnat av mina killar hemma åkte jag tillbaka till Solna C för att möta Mia.
Vi åkte till Kista där vi käkade på Mc Donalds och sen var vi på bio.
Såg Revolutionary road och den var jättebra! Varken Mia eller jag hade ens en aning om vad filmen handlade om och det är det bästa innan man ser en film egentligen, då har man inga förväntningar och kan knappt bli annat än glatt överraskad.
Vi var båda väldigt nöjda efteråt även om det var lite av en må-dåligt-film, mycket känslor och relationsdrama.
Härligt med djupa filmer och inte bara såna som man direkt vet hur de ska sluta, även om jag älskar såna oxå!


Leonardo DiCaprio och Kate Winslet återförenas :)

Så där har ni ett filmtips till :)
Nu ska jag sova, imorgon ska Lucas och jag åka till IKEA!! Nån som är ledig och vill följa med?? :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Den filmen måste jag se. Tack för tipset! Åh IKEA va kul :-)

2009-02-10 @ 11:33:20
URL: http://sannasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0