PernieBernie

Hemma igen

Nu är vi hemma igen.
Det är så kallt och det är så jobbigt att vara hemma igen när man precis varit i paradiset.
Men samtidigt är det skönt att komma in i rutiner igen. Och vi var ärligt talat lite trötta på ris och kyckling i röd curry, som är favvorätten... ;)
Vi är alla lite jet-laggade, samtliga nätter sen vi kom hem har vi vaknat vid fyra på natten och inte kunnat somna om förrän senare. Det är väl normalt, jag är bara lite orolig för hur det ska gå att jobba i natt.
Jag blir supertrött vid åtta på kvällen...
Solbrännan känns redan urblekt, tänk att det ska gå så fort :(

Har inte så mycket mer att berätta om, ska visa lite fler bilder senare men nu måste jag ner i tvättstugan.
Vardagen väntar.....

Kommentarer
Postat av: Helen Lundgren

Ja, visst är det konstigt att komma hem till vardagen...

.... men det låter som ni har haft det helt underbart (förutom magsjukan förståss :(

Ser fram emot fler fina bilder från resan.

Ha det gott!

Kram Helen

2009-02-04 @ 15:30:18
Postat av: Jennie

Hej gumman! Nån gång ska man ju tillbaka till den där vardagen trots allt... men nu är ni tillbaka som man och fru :) Häftigt!! Hoppas ni haft det så underbart som jag räknar med att ni haft det. Och att vi får se mer bilder snart :)

Du är förresten utmanad!! Kram

2009-02-04 @ 23:36:46
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: wikeling

Välkomna hem!!!

2009-02-05 @ 07:57:49
Postat av: Caroline

Jättenyfiken på fler bilder - och välkommen hem! Hur gick flygresan hem?

2009-02-05 @ 09:38:58
URL: http://teddie.nu
Postat av: Emma

Stort Grattis vännen. Förstår att ni haft en underbar tid i Thailand. Hoppas vi kan ses snart! Kram Emma, Bella och Magnus

2009-02-05 @ 09:54:07
Postat av: vajb

va???? tröttnade ni på maten? jag saknar den! och då har jag ändå fått nöjet att äta i matsalen i sumpan sen jag kom hem. jag skulle kunna leva på thaimat. jag skulle kunna leva i thailand :-)

kramar

2009-02-08 @ 13:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0