PernieBernie

TRÖTT

Jag är helt slutkörd efter att ha jobbat i fyra nätter. Skulle jobbat fyra korta nattpass (7 timmars) men slutade med två 12-timmars, ett 10-timmars och ett 7-timmars. Var FM tre av nätterna och det är superkul, därför har det ändå gått fort att jobba!
Men idag känner jag mig som sagt helt slut, orkar knappt hålla ögonen öppna...
Nu är jag dock ledig två dagar :)

Idag flyttar Mia till Solna så jag tänkte åka förbi en sväng och säga hej till henne och se på hennes nya lägenhet!
Ska bli så mysigt att bo nära henne för det betyder att man kan träffas oftare. :)
Är även bjuden på fest till Tessan som oxå bor i Solna, hon ska flytta till Barcelona snart! Får se om jag orkar gå förbi en sväng sen.
Det är ju trots allt melodifestival ikväll!! Har (så klart) redan hört kvällens låtar på svt.se men vill gärna se det live oxå.
Känns som det är jättebra låtar ikväll, ska bli spännande! Tror dock att Molly Sandén och EMD går vidare tillsammans med BWO och Velvet.

Vilken är er favorit?

Glöm inte kolla dagens outfit på Lucas blogg.... :)





Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, så fin outfit. Hur mycket pratar Lucas nu? Teddie hälsar till honom och dig. :-)

2009-02-22 @ 02:33:12
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Sofie

Ååååååååååååå, så söt han är!

2009-02-23 @ 13:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0