PernieBernie

En fredag som känns som måndag

Oj idag har jag sovit mycket!
Började med att jag fick sovmorgon till över elva. Då gick jag upp och fixade smoothie som vi drack, sen satte vi oss i bilen alla tre och drog till Lidingö.
Micke hade ett paket att hämta som hade hunnit komma dit innan vi bytt adress.
Fixade lite på banken oxå och så hälsade vi på i vår gamla affärer, Vi Skeppet.

Åkte hem och käkade lunch i form av grillad kyckling och potatissallad, supersmarrigt!
Sen tänkte jag vila en liten stund med Lucas men vi somnade allihopa och vaknade halv fem, så vi sov i två timmar!
Känns i och för sig rätt bra eftersom jag ska jobba i natt... ska åka till jobbet om en timme.
Inte kul att åka hemifrån men skoj att jobba eftersom jag ska vara FM och det är fredag, så det händer förhoppningsvis en del :)

Har inte så mycket mer att berätta om, så vi hörs en annan dag!

Kommentarer
Postat av: vajb

men jag tyckte det var hyfsat lugnt för att vara fredag? eller lyckades jag missa the action?

2009-01-04 @ 01:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0