PernieBernie

Fem dagar kvar

Idag har jag jobbat och jag var så sjukt trött när jag vaknade i morse!
Micke var i skolan tidigt så det var bara Lucas och jag på morgonen. Vi skulle möte Micke inne i stan så vi tog "goki" till stan (pendeln) och så var vi på BR Leksaker och bytte en av Lucas julklappar. Fick ett barn-keyboard av Moffe och ett sånt hade vi redan så jag tänkte kolla om det fanns nåt skoj.
Och det fanns det, köpte en I-Teddy, det var kampanj!
Istället för 699:- som den kostar i vanliga fall så kostade den 299:- nu och jag behövde bara lägga till hundra spänn eftersom vi hade tillgodo från keyboardet :)
Lucas blev helt frälst i den där nallen, han ville bara kolla på skärmen och inte sova...
Så vi ska inte göra det misstaget igen, att ge honom den precis innan sängen. :/

Jag slank in på Wedins innan jobbet, där var det halva rea-priset på allt och jag köpte ett par rosa skor. Vår-sommar-skor i CHOCK-rosa, ha ha tyckte det var lite skoj!
Och det blev bara 70:- och det är ju inte så farligt :)

Sen jobbade jag och efter jobb var det ID-möte så jag var inte hemma förrän efter halv nio.
Då hade Micke lagat tacos, mums!! Kollade lite på slutet av Guldbaggegalan och åt.

Micke har fixat Spotify åt oss och det är jättebra! Finns ju verkligen allting där så jag har gjort en egen liten låtlista där nu och lyssnat hela kvällen, så mycket minnen man har till musik!!

Än har jag inga bilder från möhippan men jag lånar den här från Vajbs blogg, tycker den är lite kul. :)


Precis innan jag ska gå in i studion och spela in cd:n :)

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har varit inne på Vajbs blogg nu och jag kan inget annat säga än att jag önskar jag varit där, ni såg ut att ha jätteroligt! Kram

2009-01-13 @ 11:02:39
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: Sanna

Var inne på Vajbs blogg jag med och läste om din möhippa. Lät ju helt fantastiskt! Vilken dag och natt!! Kram

2009-01-14 @ 19:49:35
URL: http://storasochlillai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0