PernieBernie

Kan man må bättre?

TACK för alla gulliga kommentarer, än en gång!!
Blir superglad varje gång jag loggar in och ser allt fint ni skrivit, ni är för söta :)

Lucas fick nån släng av magsjukan som går här igår, han spydde efter frukosten, men efter att han tog det lugnt igår så har han mått bra och nu mår vi alla fint igen. Har tillbringat dagen vid poolen och på stranden. Superhärligt!
När Lucas och Micke vilar om dagarna har jag lite egentid och ligger vid poolen och läser. :)

Tänkte inte skriva så mycket, vill njuta av den korta tiden vi har kvar (åker hem söndag morgon) och avslutar med en bild på mig med en kokosdrink. Tycker den summerar hur jag mår just nu... :D

Ha det bra så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Var drack du den underbara drinken? :-)

2009-01-29 @ 14:27:52
URL: http://teddie.nu
Postat av: Pernie

Caroline: Det är på stället bredvid Sunset, nåt flummigt namn med flummig personal men underbara solstolar nere på stranden och roliga drinkar :)

2009-01-30 @ 02:05:19
URL: http://pernillaolsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hehe, ja du ser verkligen ut att njuta. Härligt!! Jag är nyfiken på vänsterhanden, tycker du ska fota och lägga upp en bild här så vi får se! :)

2009-01-30 @ 06:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0