PernieBernie

Nu är vi här!

Det är redan tisdag och nu har vi varit här i snart två dagar.
Resan gick bra, det var lite jobbigt att ha Lucas i knät och han var väldigt rastlös.
Vädret är helt underbart, ganska fuktigt men lagom varmt. På dagarna är det förstås väääldigt varmt i solen och jag brände mig på nacken och bröstet redan första dagen, fast jag hade smörjt mig med spf 15. 
Hotellet ligger jättebra till, precis vid stranden och så är det en pool som gränsar till stranden.
Tyvärr har det blåst ganska mycket på sista tiden vilket resulterat i mycket maneter i havet. De är ganska stora och bränns lite så vi aktar oss för dem...
Lucas älskar både poolen och stranden, vi har lekt vid båda idag och vid stranden är han överförtjust i vågorna och snäckorna :)
Vi köpte en uppblåsbar brandbil som man kan sitta i med en ratt och tuta åt honom igår, han älskar den!

Idag har vi träffat Maj-Britt som sköter allt det praktiska med bröllopet och det känns jättebra nu!
Vi ska bara bestämma vilka sånger vi ska ha sen är det klart. Lite senare idag ska vi även träffa han som ska viga oss som heter Fredrik.

Här kommer några bilder, de får avsluta det här och så återkommer jag en annan dag med bilder från bröllopet!!!
Tänk att det bara är två dagar kvar! :)


Middag inne i Saladan på Corner pub.


Utsikten från mitt sovrumsfönster :)


Lucas leker på en hoppåsna i restaurangen


Lucas och mamma kollar in solnedgången utanför vårt hotell

Kahlua milkshake


Igår kom Vajb och Jenny och vi åt sen middag med dem. Servitören var....rolig :)


Lucas sov i vagnen hela tiden


Micke och jag och servitören


Lucas och jag i poolen i hans nya brandbil


Hela maffian (som Micke säger)   :)


Micke och Lucas vid poolkanten


Lucas på stranden :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad mysigt det ser ut! önskar så att jag kunde vara med!! akta dig för solen!! trots att jag varit i aussie i snart 7 månader smörjer jag mig med spf 30 och det gör jag minst en gång i timmen.... Ha det underbart! Väntar spänt på nästa uppdatering! :) Kraaaaaaam till er alla

2009-01-20 @ 14:10:35
Postat av: Caroline

Åh, gissa om vi längtar! Hälsa Fredric och Maj-Britt och alla andra så gott!

2009-01-20 @ 21:41:03
URL: http://teddie.nu
Postat av: Marina

Åh vad jag önskar att jag kunnat vara där! Vill bara önska er en underbar semester och ett sagolikt bröllop med allt vad det innebär =) Hälsa alla från oss!!! Puss o kram på er!

2009-01-21 @ 10:09:27
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej! Ni ser ut att ha det toppen =) Njut njut, här är det några minusgrader och grått...



Hjärtliga lyckönskningar till brudparet så här några timmar i förskott. Hoppas ni får en underbar dag!!!!



Kram kram

2009-01-21 @ 21:33:26
Postat av: maisha

Hej tjejen. Vill önska er en underbar dag nu när ni blir enade... Vilken ställe att gifta sig på, helt underbart. Du kommer bli en jättevacker brud. Kram till er båda, tänker på er...

2009-01-22 @ 14:49:15
Postat av: Linda Englund

Åh vad det ser härligt ut!!

Tänker på er idag. Hoppas ni får ett alldeles underbart bröllop!!

Grattis till familjen Lyck!!!

Kram Linda

2009-01-22 @ 19:52:31
Postat av: Sanna

Åh va härligt ni verkar ha det. Är inte ett dugg avis när man sitter här och snön faller ;-) Jag gillar verkligen bilden på dig och Lucas i poolen. Riktigt fin!

2009-01-23 @ 01:14:45
URL: http://sannasfoto.blogg.se/
Postat av: Caroline

Stoooort grattis igen - tänk att ni är herr och fru Lyck nu! Wow! Dubbelwow!

2009-01-23 @ 13:51:43
URL: http://teddie.nu
Postat av: Jennie

Åhh vilka fina bilder :)

2009-01-24 @ 11:06:34
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åhh vilka fina bilder :)

2009-01-24 @ 11:06:34
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0