PernieBernie

Vänsterhanden

Efter önskemål av Sofie så kommer här bilder på min vänstra hand... :)
Är supernöjd med min nya ring och det känns lite ovant, men härligt!





För övrigt drabbades både Micke och jag av magsjuka i förrgår natt, Micke var mycket värre än vad jag var och vi kunde knappt få i oss nåt annat än vatten igår. Låg däckade och hade som tur var hjälp av både Lucas farmor och mormor som underhöll honom medans Micke och jag sov, sov och sov. Inget kul alls men jag mår redan bättre idag även om jag fortfarande har lite huvudvärk och mår illa när jag känner viss matlukt. Det blev frukttallrik till lunch :)

Två dagar kvar bara.... :(



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe, tack!! Ser jättefint ut! Vad bra den passar med förlovningsringen, supersnyggt! Fina naglar har du med ;)

2009-02-01 @ 08:12:11
Postat av: Caroline

VÄLKOMNA HEM!

2009-02-02 @ 15:12:34
URL: http://teddie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0