PernieBernie

Myskväll

God morgon!
Idag får Micke sovmorgon, det blir ju inte så ofta annars eftersom jag jobbar natt, så jag gick upp med Lucas.
Vi kollar på Svampbob fyrkant, tror det är en hel film för det har hållt på länge nu. Lucas verkar tycka det är jättekul för han skrattar hela tiden :)

Igår hade vi en riktig mysdag här hemma!
Vi tog på oss ordentligt med kläder, långkalsonger och hela kittet, och gick på promenad till Solna centrum.
Där luktade jag på lite parfymer och så träffade vi Enoch på Game, det var länge sen så det var skoj att prata lite med honom!
Sen köpte jag en ring som jag gått och spanat på lääänge nu känns det som, jag önskade mig den i julklapp fast jag hade typ inte berättat det för någon så det var inte så konstigt att jag inte fick den :)
Jag gillar ju diamanter, eller bling-bling kan man oxå säga, så den här ringen passar mig perfekt!
Så här ser den ut
 

 



Sen gick vi och handlade lite mat och vi skulle inte ha så mycket så Lucas fick ta en liten vagn och köra.
Det var första gången vi provade en sån och Lucas blev eld och lågor först, han körde omkring med den där vagnen och ville lägga i allting som fanns i affären..   Och så körde han på lite folk oxå innan jag hann stoppa honom, men ingen verkade allt för sur.... ha ha.  :)
Tog några bilder med mobilen, så här såg vagn-galningen ut




 
Man ser att han stortrivs va?!

När vi kom hem lagade vi mat, det blev en riktig festmåltid! Men det var ju helgdag igår så det var ju passande.
Det blev fläskfilé med bakad potatis och en supergod sallad med avocado, mozzarella och cashewnötter i, mums!
Till det blev det lite hemmagjort vitlöksbröd och ett glas rött :)

Vi var så mätta så vi höll på att spy, men jag lyckades trycka i mig lite kladdkaka ändå.... det var inte lätt men det gick ;)
Fick rulla in i sovrummet när jag skulle sova, hi hi!
Och jag som skulle hålla igen nu innan Thailand, men det är ju som vanligt, det är ju så gott med mat och efterrätt!!
Jag är helt hopplös...

Jag kollade på "13 snart 30", Micke hade redan sett den, och den var ju faktiskt lite gullig och rolig!
Är nöjd med min dag och kväll, precis så lugn och mysig som jag önskade.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, pratade om att träffa Maria och Angelica så jag ska ringa dem så får vi se.
Vill hitta på något i alla fall. Om jag inte träffar dem så drar jag väl iväg själv med Lucas och gör nåt skoj!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: vajb

ja det syns verkligen att han trivs med kundvagnen! :-)

Hoppas ni får en riktigt mysig dag. Själv ska jag till jobbet om några timmar

kram

2009-01-06 @ 14:42:38
Postat av: Caroline

Vilka underbara bilder på L med vagnen, haha. Vill se fleeer bilder på lägisen sen. :-)

2009-01-06 @ 21:39:56
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Sofie

Jättefin ring!! Jag gillar också bling-bling :))



Hehe, han ser ut att stormtrivas i affären. Det är Ica i solna centrum väl?? Åh, saknar... haha, tänk att man kan sakna en ica butik... :S

Kram kram

2009-01-09 @ 04:16:37
Postat av: Linda Englund

Hur nöjd och söt är han på en skala då????

Jättefin ring!!

Ha det!

Kramen

2009-01-09 @ 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0