PernieBernie

Tre dagar kvar

Sitter och kollar på "Sex and the city"-filmen och Mia har precis åkt hem. Hon var här och hälsade på och lämnade min singel från i lördags. Ska höra med Micke om han kan fixa så man kan lägga ut den på nätet, i så fall ska ni få höra :)

Just nu är Micke på sin svensexa! Hans kompisar kidnappade honom idag och jag pratade med honom vid halv nio och då var han redan jättefull lät det som...ha ha han har nog skoj!

Idag har jag jobbat igen, gick bredvid Lotta som FM och det var jätteskoj! Försökte klara av det mesta på egen hand, annars lär jag mig ju aldrig, och det gick faktiskt bra. Skönt!
Imorgon är mitt sista pass innan vi åker, kan knappt fatta det!

Måste gå och lägga mig nu så jag inte är så trött när Lucas vaknar imorgon bitti.....

Här är några bilder från möhippan som jag fick av Vajb. Kommer som sagt fler sen när jag fått tag på fler!










Kommentarer
Postat av: Marina

Åh vad fin du e!!! Du kommer att vara en underbart vacker brud! Kram!

2009-01-15 @ 13:26:12
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: Helen Lundgren

Håller med Marina...

Vad vacker du är!

Önskar er en jättehärlig resa till Thailand!!!

Massor av kramar Helen

2009-01-15 @ 19:50:13
Postat av: Sofie

Åh vilka fina bilder!! Du kommer bli den vackraste bruden nånsin!! Ha det alldeles underbart!! Kramar

2009-01-18 @ 07:54:31
Postat av: Jennie

Vilken fin bild, den sista :) Kram Kram

2009-01-19 @ 21:46:19
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0