PernieBernie

Födelsedag

Idag fyller Micke år!!
GRATTIS Micke :)
Han ville ha smörgåstårta så det har jag gjort idag!
Den blev ganska fin och väldigt god, är nöjd faktiskt. Tog bilder på den så det ska ni få se, fhv imorgon.
Det kom lite folk hit och firade honom, vi satt på balkongen och åt och hade trevligt.
Jag hade även bakat en kladdkaka som vi smaskade på till kaffet.
Åh det är så härligt att bara vara ledig, inte ha några måsten och kunna göra typ vad man vill. :D
De flesta drog direkt men Johan och Peter stannade kvar så vi har "chillat".
Kollat på Dumpad (som är hur rolig som helst, rekommenderas!) och spelat Buzz.
Lucas var helt slut och det tog inte många minuter att få honom att somna idag, lyssnandes på Karlsson på taket.

Nu ligger jag i sängen och ska kolla på CSI som börjar om fem minuter.

Det börjar sakta men säkert gå upp för mig att jag faktiskt ska vara ledig i flera veckor. Jag ska inte jobba i övermorgon.
Jag älskar semester!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0