PernieBernie

Fredag

Äntligen skiner solen igen! Har inte cyklat på flera dagar, kände mig inte så sugen i regnet.. men idag ska jag cykla till jobbet!
Idag jobbar jag sista natten på evigheter, sen har jag bara fyra dagpass kvar innan semestern. :)
Känns underbart!
Jag är väldigt seg idag och skulle gärna varit ledig men det är ändå ok att jobba för jag börjar inte förrän 21.45.

Idag har varit en lugn och skön dag. Micke och jag gick och hämtade Lucas på dagis och sen gick vi förbi en lekpark här i närheten. Där gungade vi allihopa samtidigt, Lucas tyckte det var hur kul som helst och jag blev ganska yr, ha ha!
Sen gick vi till affären innan vi knatade hem för att laga mat. Har käkat rödspätta i skagenpanna med ris, mums!
Efter maten har jag mest suttit och läst om Madrid, letat hotell och försökt lokalisera mig lite i staden.
Det verkar som att resan till Madrid blir av! Då åker vi i slutet av augusti, ska bli såååå roligt! :)

Just nu är det Ghostbusters på TV, tänk vad länge sen det var man såg den!
Vi äter glass och bara myser :D

Kanske skriver mer i helgen, är ju ledig.  Ha en skön fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0