PernieBernie

Grimaser

Solen skiiiiner och det är varmt!
Jag har varit ledig i två dagar och det har gått alldeles för fort.
Igår lät jag Lucas vara ledig från dagis så vi kunde umgås, behövde en stor dos av Lucas kramar och pussar kände jag :)
Hade lovat Angelica att hämta hennes nya köksbord i kungens kurva, för det skulle inte gå in i hennes bil.
Så vi åkte dit, käkade lunch (som Angelica bjöd på!) i Heron city, gick på Mio och sen köpte vi oss varsin kaffe.
Gick ut till deras jätteroliga lekplats, Lucas älskar den och åker alla rutschbanor om och om igen, och satte oss och drack kaffet medans Lucas sprang runt och lekte.
Alla var glada!
När han hade åkt säkert hundra gånger åkte vi hem till Angelica som numer bor jättenära där vi bodde förut på Lidingö.
Vid det laget var det redan sent så det var bara att åka hem och bada, dricka välling och mysa lite innan Lucas skulle sova.
Vi hann lägga ett pussel på balkongen oxå :)

Förresten så var jag hos Karin på hennes födelsedagsfest/tjejpokerkväll i tisdags.
Det var skitkul att se så många glada tjejer, några som man inte sett på länge, och att få fira Karin i hennes jättefina lya.
Vi spelade en turre med snälla strukturer, me like :)
Det slutade med att jag och Emelie var heads up och eftersom både hon och jag ville avsluta snabbt bestämde vi oss för att deala. Vi delade resten av pengarna rakt av.
"Klirr" sa det i kassan!  :D



Här kommer en ny grimastävling, vem vinner?????


Jag till vänster, Vajb till höger

    

     

     

Jag var  på grimas-humör så därför blev det en del.... :)

Nu ska Micke och jag åka till Heron city igen. Borde åka till en strand och lägga oss men jag orkar inte riktigt, ska jobba i natt och det är massor som jag måste fixa, handla osv.... Får slappa i solen när jag har semester helt enkelt, två veckor kvar......

Pussochkram!

Kommentarer
Postat av: Mamma Jenny

Jag vill också va med och spela poker nästa gång! Jag är bra jag lovar! =)

2009-07-02 @ 19:58:25
URL: http://jennysnack.blogg.se/
Postat av: vajb

hahaha!!! vilka roliga bilder :-)

2009-07-03 @ 01:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0