PernieBernie

Datorn lever igen

Är så glad för att jag kan blogga just nu.
Igår slog Lucas till ett glas vatten på bordet som hamnade över datorn. Den stod öppen så det rann rakt ner mellan tangenterna och sen bara dog den.
Den funkade varken igår eller idag så både Micke och jag trodde så klart att det var kört... ringde en reparatör som sa att det kan gå upp mot 5000:- att laga, vilket ju inte hade varit nån idé. När vi kom hem från att ha hämtat på dagis provade vi att sätta på den igen och då funkade den!!!!!!
Helt underbart!
Dock beter den sig lite underligt, den vill bara skriva wwwwwwwwwwwwwwwwwwww hela tiden, lixom lever sitt eget liv, lite jobbigt. mewn bätwtre än att den inteww funkarw alls. :)

Har helt fastnat i det nya spelet micke har fixat på datorwwwwwwwwwwwwwwn, Plants vs zombies heter det. har suttit och spelat i över två timmar nu men jag måstew wfwwwwwwwwwwwwwwwww faktiskt gå och lägga mig nu.

kanske hinner jag blogga imorgon igen?

Kommentarer
Postat av: vajb

hahahaha! var det spelet som Lucas försökte spela?

och hoppas verkligen att datorn hittar tillbaka till sitt rätta jag :-)

2009-06-11 @ 02:08:07
Postat av: Marina

hahaha, rörig text... Stackare!

2009-06-11 @ 10:36:39
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken busunge!!! :)

wwwwwwwwwwwww

2009-06-11 @ 10:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0