PernieBernie

Dax att jobba igen

Ja nu är vi hemma igen, kom hem redan i lördags men jag har inte haft nån lust att blogga.
Idag börjar jag jobba igen, känns ju så där men eftersom jag ska vara FM tre pass i rad nu så vet jag att det kommer bli skoj när man väl är där.
Idag är Lucas på dagis igen, de har slagit ihop vårt dagis med ett annat så vi lämnade honom i nya lokaler idag.
Detta gäller bara över semestern så klart, men det var jättemysigt där. En stoooor gård att leka på med mycket grönt, vilket det inte är på Lucas vanliga dagis. Han verkade tycka det var mysigt för han grät inte ens när vi gick!

Micke och jag har käkat frukost på balkongen i härlig sol, sen planterade vi om våra tomatplantor som vi fick av Gunvor.
Kommer bli härligt att bara kunna plocka goda små körsbärstomater från balkongen när de kommer :)

Vi skulle egentligen tvättat idag men förmodligen har jag lagt tvättstugenyckeln under barnvagnen för vi hittar den inte, så det får bli tvättstuga imorgon eller nåt.

Nu ska jag sätta mig och sola en stund på balkongen och sen ska jag vila en stund. Ska ju orka jobba natt i natt....

Bilder från midsommar får jag lägga in sen, för jag hittar inte sladden till kameran... .suck!

Kommentarer
Postat av: vajb

ha det så bra på jobbet! vi syns väl där imorgon ;-)kram

2009-06-23 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0