PernieBernie

Ett år äldre

Är lite besviken.
Det brukar i stort sett alltid vara soligt på min födelsedag så jag hoppades så klart på det även i år.
Men icke.
Det regnar, som vanligt nu för tiden.
Ska den här sommaren regna bort???
Idag firar jag inte bara födelsedag, utan även att det är min första semesterdag.
Visserligen har jag bara semester en vecka, den riktiga semestern börjar om fyra veckor, men det hade varit trevligt att slippa rosta bort.

Eftersom vi inte har planerat in nåt kalas eller nåt, känner att jag blev så firad förra året när jag fyllde 30, så tänkte vi bara göra nåt mysigt.
Vid fint väder hade det sannolikt blivit Gröna lund. Nu är jag inte så sugen på det.
Därför tänkte vi dra till Junibacken och ev. Aquaria.
Hoppas Lucas kommer tycka det är lika mysigt som jag! :)

Ha en bra dag, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Helen Lundgren

Stort GRATTIS på din födelsedag!!!

Hoppas du får en fin dag trots ruskvädret!

Kram Helen

2009-06-15 @ 11:55:57
Postat av: Sofie

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!

Hoppas dagen blir bra trots regn och att solen tittar fram snart!



Många kramar

2009-06-15 @ 13:56:45
Postat av: Linda Englund

Grattis på födelsedagen!!!!

Kram på dig vännen

2009-06-15 @ 18:13:21
Postat av: Jennie

Grattis på din dag gumman! Hoppas att du får en fin dag trots regnet :) Kram Kram!

2009-06-15 @ 19:06:28
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vädret just nu är verkligen under all kritik!! men jag hoppas att du fick en fin dag med familjen och att solen kommer på bättre tankar och tittar fram nu lite under din semester! vi hörs!

kram

2009-06-15 @ 22:57:50
Postat av: vajb

okej, jag är visst lite förvirrad! hur ska du kunna veta vem kommentaren är ifrån om jag inte skriver mitt namn???? men då får jag å andra sidan möjligheten att lämna ännu en kommentar ;-) kram

2009-06-15 @ 22:59:11
Postat av: wikeling

och jag är världens sämsta... stort grattis - en dag i efterskott!!! :)



KRAM

2009-06-16 @ 15:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0