PernieBernie

Glad midsommar

Hörde precis att solen skiner i Stockholm. Typiskt.
Här sitter vi i Öregrund och fryser halvt ihjäl. Det är 7 gradet varmt och det duggar.
Härligt midsommarväder va?..
Men men, det är en världslig sak egentligen!
Det är ändå midsommar och nu har Mickes pappa och syster och farmor med respektive kommit.
Det fixas för fullt, Micke skalar potatis, Gunvor klipper gräslök och det lagas mat i alla hörn.
:)
Lucas sover förmiddagsvilan så jag passar på att blogga lite.
Jag vägrar ta på mig nåt annat än klänning, är det midsommar så är det. Så har jag mina rosa gummistövlar på mig, det hjälper.
Vi väntar på lite fler folk som ska komma och så väntar vi på solen.
Vi vill ha femkamp. Vi vill grilla korv nere vid stranden. Vi vill ha allt det traditionella!

Vi får se hur det går med det, men humöret är på topp och den första ölen är öppnad :)

GLAD MIDSOMMAR!!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

GLAD midsommar till er ändå genom regnet - och stor kram! Ses på torsdag!

2009-06-19 @ 22:19:20
URL: http://www.14artillsalu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0