PernieBernie

Bilder i massor

Har jobbat tre nattpass och nu känns det så skönt att vara ledig två dagar.
Vet att de kommer gå alldeles för fort bara....
Det är fortfarande högsommarvärme ute vilket ju är underbart!

Och vet ni! Jag har cyklat till jobbet alla tre nattpassen!!
Känner mig jätteduktig och det bästa av allt är att det gick så lätt! :)
Det tar mellan 20-25 minuter vilket är mycket snabbare än jag trodde. Jättebra cykelbana hela vägen.
Planen är att jag ska cykla resterande jobb-pass innan semestern i alla fall. Tror jag har elva pass kvar.
Idag ska det bli skönt att vila benen, tror de behöver det för de har väl fått en chock efter att jag har rört på dem vilket jag inte har gjort på flera år.....
Karin har en liten fest/tjejpokerturnering ikväll som jag kanske ska åka på. Vore jätteskoj, slits bara mellan det och att stanna hemma och mysa med Lucas. Känns som man inte hinner träffa honom så mycket när man jobbar natt, hinner ju inte natta honom och få det där kvällsmyset i alla fall :(
Så vi får se!

Nu tänkte jag gå ut på balkongen en stund innan jag ska hämta på dagis. Längtar jättemycket efter Lucas!

Avslutar med några bilder från midsommar och julfesten vi var på!


Midsommarafton


Jag och Lucas i vår midsommaroutfit :)

     
Jag och Lucas plockade blommor i regnet


     
Micke skalar potatis och så har vi dukat för midsommarlunch.


     
Mickes farmor med all god mat. Lucas gillar.



Tittut!

     
Femkamp, Tomas fixade reglerna i år igen :)


  
Jag kastar. Jordgubbstårtan är ett måste.


Lucas älskade jordgubbstårtan :)

  
Korvgrillning vid sjön


Tidigare i midsommarveckan....

     
Inne i Öregrund, lunch på verandan och Lucas kollar på Emil. Väldigt inne i det....


     
Grillning i solen :)


     
Grimastävling. Jag tycker jag vann :) Efterrätt blev grillade marschmallows.






JULFEST

     
Micke och Lucas, värden Johan med lille Teddie. Och så granen :)


     
Härliga julklappar under granen och julmat i massor i kontrast mot hängmattan  :)


     
Lucas hittade kompis att leka med. Närbild på moi :)


     
Lucas busade hela tiden. Rebecka med lille Vidar



Värdinnan Caroline med Teddie, till höger


Oj, det blev mycket bilder.... nu måste jag rusa!

Kommentarer
Postat av: AnnaC

Eh, ja, du vann definitivt grimastävlingen :)

2009-07-01 @ 02:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0