PernieBernie

Äntligen måndag!

Så är det äntligen måndag!
Nu är jag ledig i fyra dagar, superskönt!!!!
Ute skiner solen och nu hoppas jag på att det inte är ännu ett falsklarm om att våren är här.
Vill ha vår och värme NU!

Ikväll ska jag på brushmiddag och det ser jag fram emot jättemycket.

För de som undrar vad en brushmiddag är så kan jag berätta att vi som jobbat med Nordic masters hela veckan, dvs ett antal lite större pokerturneringar får gå ut och äta middag.
Om man jobbar som ID (som mitt jobb heter) i pokerrummet kallas man för brush. Idag är pokerrummet stängt och därför går vi ut och firar att veckan gått bra och att den är över.

En trevlig tradition och i år ser jag fram emot det jättemycket eftersom jag har sovmorgon imorgon!!!! Varken man eller barn hemma vilket gör att jag kan vila ut. :)

Hela dagen har jag ägnat åt att fixa förarbetet i vardagsrummet. Lagt golvpapper och tejpat lister etc... förhoppningsvis kan jag börja måla imorgon!

Nu ska jag åka och hämta Lucas på dagis, längtar efter honom!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0