PernieBernie

Voff voff!

Hallåj!
Det blev inte som jag tänkt idag. Efter att jag lämnat Lucas på dagis (han var jätteledsen, gjorde ont i mitt mamma-hjärta....) så impuls-tog jag tåget in till stan.
Det var så härligt väder, visserligen kallt men soligt :)
Strosade runt lite i stan och kände mig.... LEDIG. Underbar känsla. :D
Shoppade lite oxå, bl a en ny äggklocka i form av en hund. Urläcker.


Vovve från Lagerhaus

Tips 1: Lagerhaus har grymt mycket roliga saker, man kan gå där i timmar och hitta onödiga men roliga saker! Just nu har de 30% rabatt på alla ank-grejer. Vi har ju ett duschdraperi som vi köpt där med ankor, det och mycket annat sött är det alltså rea på nu. Köpte inget med ankor men fingrade på mycket :)


Vårt ank-duschdraperi


Tips 2:  Om ni letar nya sandaler/sommarskor så kika in på Zara. Jag var på den på Drottninggatan och det fanns hur mycket snygga sandaler som helst! Har dock beställt ett par från H&M så jag köpte inga.
Men skulle lätt kunnat köpa 3-4 par... :)

När jag kom hem beställde jag en massa bilder som jag ska ge till mamma och mormor, bröllopsbilder från Thailand.
Passade även på att beställa några till oss som vi ska rama in, samt några förstoringar.

När jag hade hämtat Lucas på dagis gick vi hem och då kom Micke med tre kompisar. De invaderade köket eftersom de skulle spela ett spel så Lucas och jag tog bilen och åkte till pendeln för att hämta upp Maria. Vi drog till Solna centrum där vi letade present åt Nicklas, Marias pojkvän som fyller år snart. Hittade inget. Lucas och jag käkade på Taco bar, mums!!!

Nu sover Lucas och jag ska kolla Criminal minds, i LOVE it!!!!

Bilder kommer snart.....  ;)

Pöss!

Kommentarer
Postat av: vajb

cool äggklocka! :-) och jag älskar oxå criminal minds! sitter klistarad framför tvn varje torsdag....:-)

2009-03-26 @ 23:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0