PernieBernie

Shopping

Jag skulle bloggat igår men jag somnade på soffan ganska tidigt... Låg i Mickes knä och han pillade mig i håret så det var egentligen inte så konstigt att jag somnade, det är bland det bästa jag vet! :)
Fick sovmorgon idag oxå så jag sov ca tolv timmar i natt! :D Känns väldigt bra, behövde nog sova ut.
Ikväll är det dags att jobba igen...

Har varit ledig två dagar och har inte gjort nåt särskilt.
Igår skjutsade Lucas och jag Micke till skolan i Kista och så passade vi på att gå i lite affärer under tiden som Micke hade föreläsning. Lucas sov i vagnen och jag shoppade i lugn och ro, underbart :)
Jag shoppade några saker som jag är nöjd med!
Bland annat förlängde jag mitt abonnemang hos 3 som jag varit väldigt nöjd med och då fick jag en ny mobil. Fick välja mellan två Sony Ericsson och eftersom jag är väldigt svag för rosa så valde jag W595 i just rosa. Den är så snygg!
Och väldigt bra, det lilla jag använt den hittills så är jag supernöjd!
Här är bild på den



Lade genast in alla melodifestivallåtar i den så nu kan jag lyssna på dem när som helst! ;)

Köpte även ett par nya vårskor till Lucas, ett par gympadojor.
Han fick välja mellan två par och han valde de här i blått. Är nöjd med hans val! :)

   
från Din sko, 199:-

Till mig själv hittade jag en skjorta, en klänning och ett linne. Ja just det, ett halsband oxå och lite hårspännen.
Här är skjortan

  
från Gina tricot, 149:-

Halsbandet är jag jättenöjd med, tycker det är sååå gulligt!


Gina tricot, tror det kostade 79 eller 99:-

När Lucas vaknade fick han åka några såna där maskiner som finns lite överallt. Man lägger i 10:- och får åka en stund.
Han provade Monster truck, en helikopter och en djurparksjeep och det verkade som han gillade alla tre lika mycket...

     



Nu måste jag springa till pendeln, ska ha vanliga lördagsfikan med Maria och Angelica i stan :)

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har också en rosa mobil! Hur skulle man kunna ha något annat...!? :)

2009-03-09 @ 10:36:44
Postat av: vajb

haha! jag har ju oxå en rosa mobil, vilket kanske är lite mer otippat :-)

Ja, jag tycker oxå att vi borde ses snart!!! Den här veckan är ganska fullbokad för min del, men sen.... :-D

2009-03-09 @ 22:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0