PernieBernie

Tre timmars sömn

Här sitter jag och väntar på att få sova igen.
Jag jobbade natt igår och somnade vid sex i morse. Runt nio blev jag väckt av Micke som skulle till skolan...
Då var jag ganska trött. Usch!
Sen dess har jag suttit i soffan och kollat på Emil i Lönneberga och bara väntat på att Lucas ska se trött ut så vi kan gå och sova igen.
Jag ska jobba i natt igen, ett tolvtimmarspass, så jag hoppas jag får sova två timmar till... då har jag ju i alla fall fått fem timmars sömn innan jag måste åka till jobbet :/
Men det är sista natten av tre och jag jobbar som FM så det går nog bra!

Fick vara FM igår oxå, lite oväntat men väldigt välkomnat eftersom jag älskar att vara FM. :)
Igår fick jag även den stora äran att jobba ihop med Anna som inte jobbat som FM på ca två år.
Hon är nu tillbaka på golvet och det är jättekul! :D

Håll nu tummarna för att jag kan få Lucas att somna....

Kommentarer
Postat av: Marina

håller tummarna!!!

2009-03-04 @ 12:47:05
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: AnnaC

Ja, det var verkligen kul! Och ikväll kör vi igen :)

Kramar från superkommentatorn från Tullinge

2009-03-04 @ 17:38:56
Postat av: vajb

oj!!!!! jag blir helt trött bara av att läsa om din dag! otroligt imponerad att du klarar av det!

kram

2009-03-04 @ 21:44:14
Postat av: Caroline

Vad betyder FM? :-)

2009-03-05 @ 04:53:58
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: AnnaC

Och det var kul att jobba ihop inatt igen :)

2009-03-05 @ 14:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0