PernieBernie

Nya naglar

Jag fick presentkort på en nagelsalong av Micke i julklapp.
Har inte hunnit boka tid förrän nu och idag var det dags!
Nagelsalongen heter Princess nail & beauty  och den ligger i Solna centrum.
Där har de även elevbehandlingar och det var det jag tänkte prova.
För en nagelförlängning med fransk manikyr tar de 350:- vilket jag tycker är jättebilligt!

Det här är före:



Och efter:



Det tog nästan två timmar och tjejen som gjorde det var jättenoggrann.
Jag är nöjd men skulle velat ha dem lite kortare, ska nog göra det nästa gång.





Kommentarer
Postat av: vajb

va snygga och det var ju inte alls dyrt! det måste jag oxå prova!

2009-03-12 @ 07:55:24
Postat av: AnnaC

Vilka fina. Och längden funkar också nu när du inte dealar :)

Du har inte berättat om Lucas dagisplats. Det lilla jag vet är det som Lucas skrev på sin blogg (och han uttrycker sig oftast lite väl kortfattat). Jag kräver fler detaljer, när var hur? Det måste kännas jätteskönt för er.

Kram

2009-03-12 @ 08:17:35
Postat av: Helen Lundgren

Vilka fina naglar!

Jag vill också ha :))

2009-03-12 @ 11:22:05
Postat av: Marina

Jättefina!

2009-03-12 @ 11:31:13
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: Karin

Nice! Visst känns det bra! Och du vet att du kan ta ner dom själv, väl... :)Bättre med för långa än för korta, så kan man pyssla lite själv.

2009-03-12 @ 21:41:08
Postat av: Sofie

Vad fint det blev! Riktigt snyggt! Jag gillar ringarna och klockan också, som man ser på bilderna :)

2009-03-13 @ 13:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0