PernieBernie

Jag buzzar igen

Jag har fått en ny kampanj som buzzador!
Det är roligt för det kommer fler och fler grejer nu, vet inte om det beror på att det är säsong för det eller för att jag har fått mer poäng och då ska man tydligen få göra fler kampanjer. Roligt är det i alla fall!

Just nu testar jag Kobbs rättvisemärkta teer. Så här såg mitt paket ut





Jag älskar ju te så den här kampanjen passar mig utmärkt!
Just nu samtidigt som jag skriver det här dricker jag Earl grey, den längst till vänster.
Den är supergod! Halsen känns genast bättre tack vare lite varmt te :)
Om det är någon som vill komma hit och provsmaka te får ni gärna göra det!

Kommentarer
Postat av: elin

Godmorgon :)

Fin blogg!

2009-05-31 @ 09:48:32
URL: http://elinwiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0