PernieBernie

Måndag

Ny vecka och en ganska rolig sådan!
Jag jobbar dagpass och i helgen ska vi ha vår bröllopsfest. Verkar som det kommer mycket folk, ska bli såååå roligt!
Ute regnar det och det är ju mindre roligt, men det positiva är att man får ta fram sina rosa gummistövlar :)
Ska snart lämna Lucas på dagis och sen ska jag till tandläkaren.
Jag går fortfarande på Lidingö eftersom jag har världens bästa tandläkare!
Sen blir det att åka direkt till jobbet...
Micke jobbade i natt igen, verkar som det blir mycket jobb och det är ju bra. Man behöver lite extra pengar inför semestern :D

Nu ska jag käka frukost, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: vajb

ha en riktigt bra vecka! Och så syns vi på festen :-D

2009-05-04 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0