PernieBernie

Tisdag

Idag har jag jobbat igen. Dagen gick jättefort eftersom jag var FM och det är faktiskt superkul!
Jobbar bara imorgon oxå, sen är jag ledig tor-sön, börjar inte förrän måndag natt igen :D

Har hittat mitt drömhus, är helt kär i det... synd bara att man inte har råd att köpa det :(
Försöker övertala Micke att åka och kolla på det på söndag, bara för att det är skoj att titta. Vi får väl se.
Ni kan kolla in det själv om ni vill, det gör ni här i så fall:

DRÖMHUSET

Idag är jag och mina killar med i Metro!
Det är Caroline som skrivit en artikel om ekonomi och vi fick agera modeller :)
Det var hur många som helst som hade sett det på jobbet, man blir lite av en kändis när man är med i tidningen :D

Kolla här om du vill läsa.   (sida 19 i tidningen)

Micke och jag har precis kollat på Twilight. Shit vad den var bra!



Nu ska jag sova, ville bara visa några bilder på min lilla badpojke som inte är så liten längre.
Kolla in alla hans tänder ;)







GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket fint hus!! Jag förstår att du blivit kär!!!

2009-05-06 @ 20:32:13
Postat av: lillkungen

Twilight är grym! Orm gillade den inte dock. Har precis läst alla böcker i serien och de håller att spela in Twilight 2 nu! jippi Vi syns på lördag! =)

2009-05-06 @ 21:55:44
URL: http://metrobloggen.se/alienbloggen
Postat av: Sofie

Kommer inte at Metro lanken :( aussie internet alltsa....! Men huset sag jag, GRYMT fint! Dar skulle jag med kunna flytta in pa en gang! Ni kan ju alltid aka och titta pa det... :)

2009-05-07 @ 05:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0