PernieBernie

Hål i alla skor

Jag är inte inne i någon dator-period just nu och därför blir det inte så mycket bloggande heller.
Men eftersom jag känner att jag ibland sitter alldeles för mycket framför datorn så är det mysigt att hinna så mycket annat :)

Igår var Vajb här! Vi pratade om det senaste som hänt sen vi sågs och så hann vi med fyra DH-avsnitt.
Nu tror jag att vi har tio avsnitt tills vi är ikapp :)
Mitt i allt ringde Alex från jobbet och undrade om jag kunde tänka mig att byta mina tre nattpass som ID från tors-lör och istället jobba dagpass som FM fre-sön.
KLART jag gjorde det, jag älskar att jobba dag och särskilt som FM!! Och det betydde att jag helt plötsligt blev ledig idag :D

Idag har jag hunnit en hel del och jag är riktigt nöjd med min dag. Inget som är särskilt kul att berätta om, utan bara lite ärenden och lite rensat här hemma.
Som vanligt på torsdagar har jag kollat på Criminal minds och efter det tittade Micke och jag på Morden.
Det var så spännande att jag inte ens kunde titta ett tag, fy fan! Tur att Micke är hemma, annars vet jag inte om jag hade vågat gå och lägga mig. Hade väl knölat ner mig bredvid Lucas i hans säng kanske :P
Om ni inte har sett Morden och är nyfikna på vad det är så kan man se det på SVT Play.
Det har hittills gått tre avsnitt och jag tror det är sex eller åtta totalt. Alla tre som visats so far kan man se där.
Det är en svenska serie som är en fristående fortsättning på Graven som visades för några år sedan med bland andra Kjell Bergqvist. Grymt bra!

Som vanligt så regnar det ute, är så himla trött på det!
Ännu tröttare är jag på att mina nya stövlar har fått ett hål i sulan, redan! Visserligen var de billiga men ändå... dessutom har mina fina rosa gummistövlar spruckit så nu får jag knata runt i gympadojor. :(
Kollade på stövlar i Solna centrum idag och hittade ett par som var skitsnygga på Din sko, men som vanligt så var de för tajta över vaden. Får knappt på mig några stövlar, skulle behöva banta benen..
Kan man det? Nä det är väl träna som gäller.... :)

Nu måste jag gå och lägga mig, börjar jobba halv tolv imorgon men ska lämna Lucas på dagis och försöka hinna gå en sväng på stan innan jobbet. Måste ju leta skor!

God natt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du hittar några täta bra skor puss, puss mama

2009-11-20 @ 09:10:04
Postat av: mamma ml

hoppas du hittar några täta bra skor puss,puss Trissie vov hälsar

2009-11-20 @ 09:13:16
Postat av: Karin

Skotornet i Hallunda Centrum! Där finns snygga stövlar för oss som inte har anorektiska vader...

http://skotornet.se/

2009-11-20 @ 16:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0