PernieBernie

Hemmamys

Idag gick jag upp tidigt (för att ha jobbat natt igår) och så åkte vi till Solnahallen för att gå på Megaloppis.
Det var sååå mycket folk där och väldigt trångt och varmt, men vi gick igenom allt och hittade några smågrejer.
Bl a ett fotoalbum, en dvd-box med Kalle Blomqvist och ett barn-monopol.
Efter ett varv på loppisen var vi alla så trötta så vi åkte hem och sov. Hur skönt som helst!

På eftermiddagen har jag lagat kyckling med röd curry i kokosmjölk och vi har kollat på hästarna. Blev inga sju rätt idag tyvärr men det är ju svårt att få det varje vecka, spännande var det ändå.
Har satt upp några adventsljustakar och en stjärna inför första advent imorgon så nu är det mysigt här :)
Lucas fick en egen på sitt rum som jag köpte förra veckan, tyckte den var så gullig!

 

Sen har jag passat på att leka med Lucas och bara myst :)
Här är han på sitt rum


Nu ska vi kolla på Morden och sen måste jag sova, ska gå upp med trollet imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Frederick

Vilken fin t-shirt Lucas har!

2009-11-29 @ 01:45:35
URL: http://badasitcanget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0