PernieBernie

Regnsöndag

Usch vilket tråkigt väder det är, vill bara krypa ner under täcket och tillbringa dagen där.
Men det går ju inte!

Igår jobbade jag, första natten av tre, och som vanligt efter första natten sover jag inte så bra som jag brukar.
Vaknade flera gånger i morse eftersom Lucas, som låg i vår säng och sov, vaknade och spydde.
Micke gick upp med honom och sen har jag vaknat några fler gånger och sovit oroligt.
Tydligen har Lucas spytt flera gånger, stackarn, så det verkar som att han måste vara hemma från dagis i alla fall imorgon.
Jag ska jobba tolvtimmars-pass idag som FM och jag vill helst inte vabba när jag är fm, inte lika lätt att ersätta.
Ska gå och jobba och så får jag väl gå upp tidigt imorgon ändå, och i så fall vabba imorgon.
Vilket pussel! Micke har skola varje dag och han vill så klart inte missa nåt.

I onsdags tog Micke och jag spruta mot svininfluensan och vi mådde ganska dåligt efter det.
Jag var till och med tvungen att gå hem från jobbet eftersom jag fick värsta influensasymptomen och mådde grymt dåligt :(
Nu har jag fortfarande ont i armen men annars mår jag som vanligt :)
Nästa fråga blir om vi ska vaccinera Lucas.... vi har inte bestämt oss än, måste fundera på för och nackdelar och prata med andra som har barn känner jag. Nån här som har en åsikt om vaccineringen?

Nu ska jag käka lite, ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Linda Englund

Hej hopp!

Vi vaccinerade Alex igår. Det gick jättebra,han har inte fått någon feber eller ont i armen. Felicia ska vaccinera sig i skolan. Thomas och jag ska oxå ta sprutan när det blir vår tur.

Ha det så bra!

Kram

2009-11-20 @ 17:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0