PernieBernie

Idol är så förutsägbart

Jag blev så arg igår!
Kollade på Idol och blev först irriterad på juryns fyra wild cards. Ingen av de som juryn valt var ju särskilt bra...
Hade hoppats på Clara och Moa men de åkte istället ut.

När de berättade att Camilla var deras fjärde wild card blev jag less eftersom jag tror att det berodde mycket på det som hände kvällen innan. (Camilla hörde ju fel och trodde hon gått vidare när det egentligen var Karolina som ropades upp...)

Micke och jag pratade om det innan gårdagens kvalfinal, Camilla kommer säkert gå vidare enbart pga hennes "felhörning"...och vad hände?!! De kan väl inte på fullt allvar tyckt att hon var bättre än Clara och Moa som blev jättelovordade efter de sjungit, medans i själva verket Camilla blev ordentligt sågad?

Visst, det är säkert så att juryn har mycket att säga till om men tv4-produktionen bestämmer nog en hel del.
Tänk er, klart det blir bra TV om Camilla går vidare eftersom det blir hennes revansch osv... bla bla bla...
Hon var ju så dålig!!
Tycker att det hela är jättepinsamt faktiskt.
Ok, det är bara Idol och en liten musiktävling, men det är sånt här jag kan störa ihjääääl mig på... ha ha!

Var det nån som såg det, vad tycker ni i så fall?????

Nu ska Lucas och jag göra oss i ordning och träffa Angelica en stund. Måste känna efter hur det känns i kroppen, är fortfarande helt slut, lite yrslig och har huvudvärk... potatismos i hela huvudet typ. :(

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer
Postat av: vajb

inte helt otippat; jag såg INTE idol...

Krya på dig, vännen!

KRAM

2009-10-06 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0