PernieBernie

Jag köpte en kudde för 675 000 dollar

Jag vaknade halv ett och kunde inte somna om. Fan.
Det betyder att jag bara sovit i sex och en halv timme, det går ju inte. Behöver åtta timmar.
Hatar när man ligger där och vänder och vrider på sig och känner sig jättetrött men huvudet inte vill somna igen.
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Jaja, ska försöka sova lite nu, men ville bara lägga in ett sjukt roligt klipp som Caroline hade på sin blogg.
Skrattade jättemycket åt det här, men om man inte har sett på Hollywoodfruar på TV3 kanske man inte tycker det är lika roligt...

 

Håll tummarna för att jag kan somna om så jag orkar hämta på dagis, handla och laga korvstroganoff INNAN jag jobbar tio timmar...................  :)


Update: Sova kunde jag inte så nu är jag ganska trött på jobbet.... men jag och Leeann har kul i pokerrummet så det ska nog gå bra ändå :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, ja, visst är det sååå roligt. Och på pricken likt. :-) Jag kommer att sakna hiollywoodfruarna, gillade ju Maria speciellt. :-)

2009-10-14 @ 11:22:51
URL: http://www.carolineengvall.se
Postat av: Sanna och Ida

Grattis till Lucas på sin namnsdag! =)

2009-10-18 @ 01:18:41
URL: http://sannasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0