PernieBernie

Nu är jag en apelsin

Är så trött så jag mår illa.
Beror väl på att jag inte sov tillräckligt igår utan gick upp tidigare för att åka till jobbet och spela personalpoker.
Det gick inte alls bra, var verkligen inte min dag vad gäller poker igår, så trist!
Sen jobbade jag efter det och var sjukt trött hela natten... jättejobbigt.
Men nu försöker jag bara tänka på att jag bara jobbar i natt oxå och sen kan ställa om till dagtid i två veckor!
Ska bli jätteskönt :)
Christos visade mig att det kommit en del två i parodin på Hollywoodfruarna igår på jobbet.

 

:D Ha ha ha ha ha!!!!!

Nu ska jag göra mig i ordning och åka till jobbet. Känner inte alls för det idag, vill vara hemma och mysa med mina killar..... :(  Hoppas kvällen går fort!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0