PernieBernie

Som om jag åkt karusell

Ska snart gå och lägga mig men tänkte bara skriva en snabbis först.
Skulle jobbat min tredje natt i natt men idag var jag på vårdcentralen. Det började igår med att jag var så yr när jag vaknade, det bara snurrade i knoppen. Jätteläskigt!
Jobbade ändå, fick vara FM och ta över breaklist och det funkade bra, men strax innan jag skulle gå hem så började det snurra igen.
Därför kände jag att det var bäst att gå till vårdcentralen men de gjorde inte så mycket mer än att kolla mitt blodtryck som var bra. Sköterskan var jättebestämd med att jag skulle vara hemma några dagar och vila så det är väl bara att lyda... Mår lite bättre men är väldigt trött och har ont i huvudet. :(

Efter att jag hämtat Lucas på dagis idag så åkte vi till Maxi och handlade lite. Blev så sugen på hemmagjord potatismos och ugnsgratinerad falukorv så det bestämde jag att Lucas och jag skulle äta. 
Micke jobbar ikväll så jag ville mysa ordentligt med Lucas :)
Lucas älskade maten, han åt två portioner och bara tryckte in moset! Så härligt när man lyckas ibland ;)

Har kollat på Idol, det var mina två favoriter som gick vidare så jag är nöjd, och inspelat Hollywoodfruar.
Nu kedje-gäspar jag så det är dags att gå och lägga sig, ska nog kolla slutet på Seinfeld i sängen :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0