PernieBernie

Sorry

Oj då, nu var det länge sen jag skrev.
Dagarna bara flyger iväg och sen jag kom hem från Madrid har jag varit sjukt trött.
Har inte vant mig vid nattarbetet än och känns som jag bara sover så fort jag kan...
Men det blir nog bättre :)

Idag har vi fått vår tvättmaskin inkopplad, Mickes pappa kom och hjälpte oss. Jätteskönt att kunna tvätta utan att boka tid. Vi köpte dock en väldigt billig tvättmaskin och den var inte direkt tyst när den centrifugerade, lät som att hela huset skulle falla ihop typ. Oops! :)

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket. Jo igår var jag i gamla hemtrakterna på Lidingö och hälsade på Sandra. Hon har precis fått en liten bebis, en lilebror till Elvis.
Hur go och söt som helst! Jag hade sån tur att han vaknade så jag fick gosa lite med honom, är ju underbart att få sniffa lite på en nyfödd :)
Coolt namn har han oxå, Elton :D
Elvis och Elton, riktiga rock-n-roll namn! Ha ha!

Jag är för övrigt helt fast med att kolla på Criminal minds. Har fått hela första säsongen på DVD och det är underbart att se det från början, man lär känna karaktärerna på ett helt annat sätt. Sen är det ju en sjukt bra serie, går inte att sluta kolla... måste beställa säsong två sen när jag är klar med den här.
Har även fått hem första säsongen av Lipstick jungle, den ska jag oxå kolla på. Har inte sett ett enda avsnitt men jag har fått för mig att jag kommer gilla den, det är ju samma författare som till Sex and the city, det säger väl allt....?!

Nu har jag fyra nätter jobb framför mig. Börjar dock inte förrän 22, i alla fall tre av dem så det är ok. Imorgon får jag lite ÖT när jag börjar vid fem istället, som FM. :)

Nu ska jag äta lite glass, har precis ätit en god pastasallad och blev sötsugen som vanligt efter maten...

ha det bra så lovar jag att uppdatera oftare!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad roligt att höra om Madrid - vill gärna se fleeer bilder. :-) Vad tyckte du om stan, hann ni se något?

2009-09-19 @ 10:04:10
URL: http://www.14artillsalu.se
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka :)

2009-09-19 @ 11:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0