PernieBernie

Zombie

Fyra nätter av jobb gör att jag känner mig ganska mör i kroppen just nu.
Men nu är jag ledig i två dagar och sen jobbar jag dagpass nästa vecka :)

Solen skiner och jag har en rolig kväll framför mig. Mia ska komma hit och jag ska laga middag, vi ska fira hennes födelsedag något försenat!
Vet inte än vad jag ska laga, men det blir nåt gott och enkelt. Har redan fixat efterrätten, det har jag aldrig några problem med konstigt nog :D

Eftersom jag bara har sovit och jobbat de senaste dagarna har jag inte så mycket nytt att berätta.
Har ju lovat lite bilder från Madrid och tycker det känns enklast att lägga upp länken till dem eftersom det är ganska många (och det här är bara en tredjedel av alla bilder...). Det är bara att klicka och kolla på dem via FB om ni vill se :)

Caroline: jag gillade Madrid, även om jag tycker Barcelona var mysigare. Men det är väl för att Madrid ligger mitt i landet vilket gör att det blir varmt och känns lite "instängt". Det är ju en riktig storstad men det verkade finnas mycket att göra, även om inte vi hann så mycket... :) Det var tur att vi hade en takpool, annars vet jag inte hur folk klarar av att semestra där på sommaren!


Madrid1


Madrid2

Nu ska jag äta frukost, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Helen Lundgren

Vilka härliga bilder! Det syns att ni hade kul :))

Kram Helen

2009-09-22 @ 09:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0