PernieBernie

Rosa fynd

Jag var en sväng i Kista galleria idag efter att jag skjutsat Micke till skolan (som ligger där).
Egentligen hade jag tänkt köpa lakan till vagnen men det hittade jag inte nånstans.

Däremot hittade jag en sån slickepott som jag letat efter ett tag, för det var just rosa färg jag ville ha.
Det är en sån som Leila använder i Leila bakar, från Rice kommer den.

Inte nog med att den är jättesöt och att den kommer göra det ännu roligare att baka, den tål värme också (225 grader tror jag det var) och det kan ju aldrig skada!

 

På Åhlëns hittade jag den söta rosa duken med vita prickar för bara 59:-, ett riktigt fynd tycker jag!

Jag ville bara lägga på den på bordet när jag kom hem så ni får ursäkta att den har lite veck...

 

 

Lucas fick plantera basilika när vi var hos hans farfar och Gunvor i söndags och det har redan börjat komma upp små skott i krukan.

På Åhlëns hittade jag en fin liten skylt i zink att sätta i krukan.

 

 

Gjorde även några fynd på H&M!

Micke behövde verkligen jeans och han hittade två par för 100:- styck!!

Jag fyndade en klänning, de hade "erbjudande bara idag" och då kostade klänningen 99:-

(Tyvärr blev det inte så bra bild på den men jag orkar inte ta om den.)

 

 

 

Nä nu är det fredagsmys här hemma!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilka fina fynd! Duken var söt och jag gillade verkligen skylten i zink :-)

2010-04-25 @ 22:21:59
URL: http://storasochlillai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0