PernieBernie

Lunchbesök

Idag kom Anna från jobbet hit!
Hon är också gravid, hon ska få sin bebis ungefär 3 ½ vecka efter mig, och hon ska också få en tjej :)

Det är så roligt att prata om graviditet och mage med andra gravida, man kan prata hur länge som helst känns det som!
Eftersom hon kom vid lunchtid tänkte jag att vi behövde något att äta.
En caesarsallad funkar alltid (hoppades jag) och det gjorde det också, Anna blev eld och lågor :)
Vilken tur för mig!

Jag gjorde egna krutonger med lite vitlök i, knaperstekte bacon, blandade romansallad med fransk sallad (sån där färdigblandad) och stekte kycklingfilé. Till det hade vi så klart caesardressing.
Supergott, fräscht och enkelt. En ganska bra grej att bjuda på eftersom man får blanda som man vill.

Så här såg det ut

 

Till efterrätt hade jag gjort kladdkakemuffins som vi hade vispad grädde till. Enkelt och gott :)

 

Anna var så gullig, hon hade med sig blommor till mig!

Tänk att hon lyckades köpa mina favoritblommor Gerbera (de och tulpaner älskar jag!),

och i ROSA!!!!

 

 

Hade jättetrevligt och ser fram emot att ses med våra bebisar snart :)

 

Jag är faktiskt helt slut nu och bebisen sparkar så det ser ut som ett sjöslag på magen, så jag ska bara kolla klart på Gordon, sen måste jag sova.

 

Gud så skönt att Djurgården gick till final ikväll, nu kommer jag sova lite godare :)


Kommentarer
Postat av: Linda Englund

Djurgården spelar mot MITT lag HV71.

Nu jäklar..... =)

2010-04-09 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0