PernieBernie

Vardag igen

God morgon!
Visserligen slog jag upp mina grönblå strax efter sju i morse..
Idag är det äntligen vardag igen, det gillar jag!
Lucas är på dagis och Micke i skolan, så jag får lite tid för mig själv vilket är skönt. Sitter här och funderar på om man ska sätta sig på balkongen en stund, solen skiner :)
Igår var man less när det snöade men som tur var blev det inte långvarigt.

Den här veckan har jag inte så mycket planerat. Kanske föda barn???
Hi hi tror inte på det faktiskt.
Men jag ska nog träffa Anna från jobbet som också väntar bebis, hon ska ha tre veckor efter mig eller nåt sånt.
Kul att prata mage och bebis :)
Och på söndag fyller Lucas år, så det blir väl till att planera vilken tårta som ska bakas och sånt kul!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0