PernieBernie

Gladare familj

Idag mår Micke och Leia lite bättre.
Leia har ingen feber längre och är en glad tjej igen :)
Micke har fått sova mycket så han verkar oxå lite gladare, hi hi!

Eftersom alla var piggare tyckte vi att vi kunde prova att gå ut en stund. Blöjorna var nästan slut så vi åkte till Maxi, men innan dess tog vi en avstickare förbi Myrorna i Ropsten.
Vi kom ganska sent så jag hann inte kolla ordentligt innan de stängde, men jag hittade en jättefin blomkruka som jag inte kunde motstå!
Tycker det står mitt namn på den :)

Rosa glasmosaik, hur tjusigt som helst ju :)   25:- på Myrorna i Ropsten.

 

Inhandlade ett nytt nagellack idag i guldfärg. Nu har jag suttit i mitt lyxiga fotbad med både massage och bubblor, filat fötterna och sen målat tånaglarna med nya lacket.

Att man inte tar hand om sina fötter lite oftare, det är ju underbart efteråt!

Nu känner jag mig jättefin :)

 

Söndagsfilmen är slut, vi såg på Hulken eftersom vi redan har sett There will be blood, men nu är det dags att sova!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0