PernieBernie

Trist sång på Skansen

Vad hände, ska det regna resten av sommaren nu?
Trist i så fall.
Dagarna bara flyger iväg tycker jag, vart tar all tid vägen?

Lucas går på dagis och nu har de ändrat tiden så att vi måste hämta honom halv tre, förut var det tre. Det var bättre förut tycker jag, idag höll jag på att glömma...

Den här veckan har vi inte så mycket inplanerat, men imorgon händer en rolig grej.
Då är det Davids 30-årsfest, vilken både Micke och jag ska gå på. Det blir väl bara en stund, i alla fall för min del, för Annika ska ha Leia (och Lucas) en stund och man vet ju aldrig hur glad Leia är när mamma (och särskilt tuttarna ) försvinner.
Men jag är glad för att få komma och träffa lite jobbarkompisar en stund, särskilt som det kommer så många som inte jobbar på CC längre. :)

På torsdag ska vi till BVC på 3-månaderskontroll. Leia fyller förresten 3 månader idag, tiden går som sagt fort :)
Känns som hon växt mycket på sistone, ska bli spännande!

Allsång på Skansen var sjukt trist idag, tycker bara det blir sämre och sämre... och jag som verkligen gillar det annars, vad har hänt?
Sämre artister och Anders Lundin är tråkigare och fjantigare än vanligt.
Inte alls kul att det blivit så!
Hoppas de byter programledare till nästa år eller gör någonting för att förbättra det.
Nu ska jag i alla fall kolla på Morden i Midsommer, det blir perfekt innan jag går och sover.
Är jättetrött idag, Leia åt flera gånger i natt....

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0