PernieBernie

Mysdag

Oj vilken bloggtorka det är just nu!
Dålig inspiration helt enkelt.

Vi har gjort en massa kul på sistone ändå! Förra veckan var vi på kryssning med Birka, det var mysigt och Lucas tyckte det var så kul att åka båt :)
Jag har även fikat med ett gäng blivande mammor som bor här i Frösunda.
Har träffat dem på Familjeliv.se och de var jättetrevliga! Kul att ha några som bor nära som man kan gå ut och gå med i vår :)
Sen har jag så klart jobbat ganska mycket, fyra dagpass förra veckan och jag har fyra dagpass framför mig tis-fre den här veckan.
Dagpassen är underbara, särskilt som FM, det säger bara svisch och sen får man gå hem! :)
Fast jag är väldigt trött efter dem, och har fortfarande ont i ryggen.
Men nu är det inte så många pass kvar, och om havandeskapspenningen går igenom slutar jag den 7 mars tror jag.
Sen får man lite tid att vila upp sig förhoppningsvis, och ta det lite lugnare.

Har fått jättestor mage! Det sparkar och buffar hela tiden där inne, jättemysigt :)
Igår beställde jag en baddräkt för gravida på H&M, hoppas den kommer snart för då ska jag börja simma!
Jag har alltid älskat att simma och det är nog den bästa träningen för mig just nu eftersom min rygg bråkar.
Då behöver jag inte belasta några kroppsdelar men får ändå röra på mig :)
Hoppas bara jag kommer i den nu, håll tummarna!

Idag är jag ledig och Micke har skola hela dagen. Lucas är lite snorig och hostig och verkade inte så pigg på att gå till dagis så han får vara hemma med mig. Tror vi ska ta bilen och åka en sväng till IKEA, ska kanske köpa en ny hylla till Lucas rum eftersom det svämmar över av leksaker...
Det blir en mysig dag i alla fall, bara Lucas och jag :)

Nu måste vi äta lite frukost, magen kurrar!

Vi hörs, när vet man aldrig :)

Kommentarer
Postat av: Helen Lundgren

Hoppas ni får en mysig dag!

Kram Helen

2010-02-08 @ 11:15:33
Postat av: Linda Englund

Hej!

När kommer det en bild på den fina magen då???? Tänk på oss stackare som inte bor där du bor och får se magen =)

Hoppas alt är bra!

Kram

2010-02-08 @ 19:17:55
Postat av: AnnaC

Ja, jag vill också se den fina mysiga magen :)

Och när du har fått din baddräkt tycker jag att vi går och badar med våra barn i Huddinge.

Kram!

2010-02-08 @ 22:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0