PernieBernie

Tisdag

Igår hittade jag det här söta settet på H&M och jag kunde ju bara inte låta bli!
Vi har sagt att vi inte ska köpa en massa rosa kläder ifall det inte är en tjej i magen, men för 49:50 kan det vara värt risken :)

Tröja och byxor 49:50, mössa med öron 29:-

 

Den här veckan jobbar jag en dag och det är i natt. Eftersom jag är sjukskriven 50% har de tagit bort alla mina nattpass utom ett, vilket är det jag ska jobba idag.

Undrar hur det ska gå att jobba natt, det var flera veckor sedan. Är mest orolig för att jag ska bli för trött..
Annars ska det bli roligt!

Resten av veckan är jag "ledig", eller jag jobbar inte igen förrän 5 mars! Därför tänkte jag passa på att åka hemåt småland och hälsa på!
Lucas och jag åker på fredag morgon och stannar till onsdagen veckan efter, eller nåt sånt.
Micke får lite tid för sig själv och för att plugga järnet och jag och Lucas får bli ompysslade av mamma/mormor.
Hoppas jag :)
Kanske någon som läser det här som vill ses en stund? Vad säger ni, Linda och Helen? :D

Har jag berättat att vi var på Solvalla i lördags??
Nä just det, jag berättar ju ingenting för er längre knappt, bloggar ju inte så ofta :P
Men det var vi i alla fall, hästen som Micke har 5% i skulle springa, VIF heter hon.
Vi åkte dit och hittade ett jättebra bord där vi såg hela banan perfekt!
Käkade lite och så spelade vi lite. Vann inte särskilt mycket men det är nåt visst med att sitta där och heja och hoppas :)
Tyvärr vann inte VIF, men hon kom sexa och fick i alla fall lite prispengar.
Lucas tycker det är jättekul att heja på hästarna!!

 

 

 

Efter ett tag tröttnade dock Lucas, tur vi hade med Nintendo till honom ;)

 

Nu ska jag nog gå och sova så jag orkar med natten...

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kan inte fatta att han redan blivit så stor att han kan spela Nintendo själv och allt. Tiden går verkligen fort.... Fina bilder!



Hihi, ja lite rosa måste ni ju köpa i alla fall, perfekt med billiga priser :)



Ha det så härligt hemma hos mamma/mormor. Glöm inte blogga ;)

2010-02-16 @ 15:40:23
Postat av: wikeling

Jag tycker det vore superkul att ses, när ni ändå är i närheten. Det är om ni har tid och lust förstås. Jag är ju ändå mammaledig och har ju hela dagarna fria. Hör gärna av dig! kram

2010-02-16 @ 20:31:28
Postat av: Linda Englund

Visst vill jag ses!!!

Vi får höras av och se när det passar.

kram kram

2010-02-16 @ 21:09:53
Postat av: Em

Klart man inte kan låta bli när det är så billigt, och mössor med öron är de finaste, mössorna som finns ju! :-)

2010-02-16 @ 22:18:43
URL: http://emalltoinget.blogspot.com
Postat av: Helen Lundgren

Vore jättemysigt att ses :)

Mig passar det bäst måndag eller tisdag nästa vecka. Det är ju sportlov så jag kan ta lite ledigt från jobbet i så fall.

Kram Helen

2010-02-17 @ 08:32:28
Postat av: vajb

och killar kan ju faktiskt oxå ha rosa..... :-) KRAM

2010-02-18 @ 03:09:36
Postat av: Caroline

Vilka jättesöta kläder. Sparkar lilltjejen mycket?

2010-02-18 @ 05:24:02
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0