PernieBernie

Bröllopsdag!

Tänk, idag är det ett år sedan Micke och jag gifte oss :)



Tiden går så himla fort...
Vi har haft en riktig mysdag, hela familjen!
Lucas dagis var stängt idag så vi passade på att ta med honom på bio i Heron city.
Där var det premiär för "Det regnar köttbullar" i 3D så den såg vi. Lucas vägrade ha på sig sina glasögon så jag vet inte om han hade lika stor behållning av filmen som vi hade som fick häftig 3D-effekt.. men han verkade gilla den ändå!
Efter filmen åkte vi hem och lämnade bilen och tog bussen in till stan.
Egentligen var vi inte särskilt hungriga eftersom vi ätit så mycket till lunch och på bion, men vi hade bokat bord på Sabai Sabai och ville ju göra nåt speciellt på vår dag, så vi gick dit och åt. De har så sjuuuukt god mat där, det är helt otroligt! Sista portionen av min mat åt jag bara på ren vilja och så tryckte jag i mig en bit chokladtårta i det sista hörnet som var ledigt i magen. :)
Nu är man nöjd!
Vi åkte hem efter maten och nu sover Lucas. Vi ska faktiskt oxå gå och lägga oss, vi är gamla och trötta ;)

Förresten så var jag hos läkaren igår och blev sjukskriven 50%. Kommer bara jobba dagpass i stort sett och har tagit bort nästan alla nattpass fram till mars, så nästa gång jag jobbar är dagpass på torsdag!
Känns som min rygg behöver det.... :/

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis grattis!!! Lite sent men bättre sent än aldrig... hoppas jag :)



Bra att du bara ska jobba dagpass nu! Kroppen är inte gjord för nattpass :)



Många kramar

2010-01-24 @ 08:47:03
Postat av: Helen Lundgren

Varmt grattis på bomullbröllopsdagen!!!

(tror det heter så efter 1 år)

Kram Helen

2010-01-25 @ 09:14:21
Postat av: Jennie

Jag får också gratulera :)

Himlans skönt också att du hamnade hos en "klok" läkare efter det hemska besöket som du beskrev här i bloggen. Kram Kram!

2010-01-25 @ 16:52:06
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: familjebloggarna.se

Hej! Du är rekommenderad hos oss idag! :)



Mvh Familjebloggarna.se

2010-01-30 @ 08:56:28
URL: http://familjebloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0