PernieBernie

Ingen fantasi till kul rubrik

Nu har jag jobbat mitt första pass det här året.
Är så skönt att få jobba lite dagtid, just nu har jag S-pass som är mellan 14:45-22:00. Man hinner så mycket på förmiddagen och kommer hem så man hinner kolla lite på TV innan man sover :) Det gillar jag!

Igår skulle vi åkt in till stan innan jag började jobba men det snöade så mycket och vem har lust att gå på stan i snöstorm?
Inte vi i alla fall, så det blev bara att jag åkte precis innan jobbet.
Tänkte åka lite tidigare idag istället, vill hinna till Åhléns innan.
Tänkte jag skulle köpa hårfärg, är lite trött på mitt nuvarande hår med utväxt och en massa gråa hårstrån... så jag tänkte bli brunett igen ett tag!
Vajb har lovat hjälpa mig på tisdag, så då blir det förhoppningsvis av!
Ni får hålla utkik här på bloggen efter före-och-efter bilder :D

Lucas och jag hann med ett besök hos Angelica på nyårsdagen!
Det är kul att komma till Lidingö, känner mig fortfarande lite hemma där. Allt var förstås stängt, förutom Presto där vi köpte oss varsin varm korv med bröd.
Det var så kallt! Vi orkade inte gå så långt p g a kylan och då hade vi ändå långkalsonger på oss.
Lucas sa att han frös och var kall och han hade hur mycket kläder på sig som helst och satt under varm filt i vagnen, men det hjälpte ändå inte, helt sjukt. Så vi gick hem till Angelica istället och fikade.
Hon bjöd på hemmagjorda muffins med jordgubbar och gott te :)
Angelica har så mysigt hemma hos sig, det känns så hemtrevligt!









Har sovit jättegott i natt, det är inte självklart nu för tiden eftersom jag alltid vaknar när jag ska vända på mig och måste gå upp och kissa, men inte i natt! Känns jätteskönt :)
Nu ska jag göra mig i ordning så jag hinner till Åhléns och käka nån lunch innan jobbet.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, de där muffinsarna ser ju underbara ut. Receeeept taaack. :-)

2010-01-04 @ 21:55:06
URL: http://www.14artillsalu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0