PernieBernie

Jag har badat!

Shit vad varmt det har varit idag!

Vi som har en så härlig balkong i vanliga fall kunde inte sitta där idag.
Det blåste typ storm, och även om man ville att det skulle fläkta i värmen så var det inte skönt när det blåste som aldrig förr. Jättetrist!

Vi tog vårt pick och pack och åkte till Bergshamra för att bada. Eftersom vi har en son som är badkruka tänkte jag vi kunde prova det tempererade badet.
Och jajamen, det passade den unge herrn.
Han hoppade i direkt och sen ville han aldrig gå upp!
Han började stänka på en annan kille i hans egen ålder och sen lekte de ett bra tag, jätteskönt!
Micke och jag turades om att bada med honom och att passa Leia som sov i vagnen.

Vi var väl där i nästan tre timmar men sen blev det lite jobbigt när Leia började gnälla, hon tyckte nog det var lite för varmt. Så vi drog hem.
Har ätit potatismos och fiskpinnar och jag bakade en kladdkaka att ha till efterrätt.
Micke skulle köpa nåt billigt spel av en kille i Solna så vi bestämde oss för att ta varsin vagn och promenera dit.
Det blev en promenix på en timma och tjugo minuter så sen hade vi lite lättare samvete när vi åt kladdkaka med jordgubbar och grädde. Jag hällde på min nya sås, vit chokladsås, den är hur god som helst och gjorde att det blev ännu sötare :)
Jag har ju aldrig förstått mig på alla som säger "jag gillar inte när efterrätten är för söt".
Efterrätter SKA vara söta tycker jag, så det så!

Leia har badat i badkaret för hon blev lite sur för att hon inte fick bada på Svedenbadet, så nu är hon glad igen :)

Är det åska vi hör i luften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0